لباسشو در بیار خونه رو خنک کن
فقط مدام چک کن ک بدنش سرد نشه سرما بخوره
دگ اینکه دستمالت باب با آب گرم نم باشه
نباید مستقیم آب به بدنش بزنی
اگه تبش خدای نکرده بالاتر رفت شیاف استفاده کن
بنظرم اگه خونه شیاف نداری الان شوهرت و بفرست بگیره
اگه لازم شد دم دستت باشه
شیاف بذار براش
منم پسرم امروز واکسن ۶ ماه زد و نبش بالا بود مثل دختر شما چون نمیتونم براش شیاف بذارم دکتر شربت ایبوگسیر (ایبوپروفن) داد
واکسن چهار ماهگی خیلی سخته منم تازه زدم گفتند از روز سوم شیاف ولی من روز اول دیدم تب هم بالاس خیلی هم درد داره فقط گریه آوردم شیاف گزاشتم فقط درمانش شیاف...هم درد هم تب
در طول ۲۴ ساعت بیشتر ۵ بار نباید پاراکیو بدی نکاتی ک پایین گفتن خوبه انجام بده و ابنکه پاشویه باید ی پارچه تمیزو با اب ولرم نه سرد ک لرز کنه ن داغ ک. تشدید بشه با اب ولرم بشور ابش و بچلون بکش ب سرش و صورتش دستاش و سینه ک شکمش پاهاش کَشاله رونش ی زیردکمه تنش کن اگه تبش رفت بالا مای بی بی شو باز کن و اینکه وقتی دادی پاشویه میکنی اون زیزدکمه رو در نیار دستمال. اززیر لباسش بکش بهش لباسش و در بیاری لرز میکنه زیر دکمه بدون آستین امیدوارم ب کارت بیاد زود هوب بشه منم ۳ روز پیس زدم واقعا اذیت شدم
انشالله با این توصیه ها نتیجه بگیری گلم
یه پارچه نم دار کن بزار رو دست و پاهاش رو پیشونیش کم کم تبش میاد پایین
لباس نازک و رکابی تنش کن شلوار پاش نکن
امیدوارم کمک کنه
لباسش خیلی خنک باشه دما خونه ۲۴ درجه باشه
یه دستمال خیس کن با اب ولرم بذار رو پیشونیش بمونه
دعای نور هم بهش بخون
با تب سنج دیجیتال که پیشونی میسنجن گاها خطا داره از اونایی استفاده کن که زیر بغل میذارن
عزیزم لباس کم تنش کن کولر سعی کن روشن باشه بعد قطره بده دو برابر وزنش انشالله میاد پایین من اولش 2 الی 3 ساعت اینا میشد تب میکرد قطره میدادم چون خطرناکه
شیاف استامینوفن زودتر تب را میاره پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.