۵ پاسخ

شیاف استامینوفن مخصوص کودکان بزن پسر منم اینجوری بود چندمین فقط تبش میومد پایین دوباره میرفت بالا ، بعد شیاف خوب شد

یه لباس نازک تنش کن یه ملافه نازکم بکش روش کمپرس یخ بزار رو پاهاش هم به پایین اومدن تبش کمک میکنه هم جای امپول سفت نمیشه

عادیه عزیزم پسر من تا ۳۹ درجه میرفت به خود دکترش زنگ زدم گفت پاشویه کن هر ۴ ساعت استامینفون بده اگر نیومد پایین بیارش پاشویه با اب ولرم واقعا اثر داره میاره پایین

نه دیگه اگه خنکش میکنی میاد پایین دمای بدنش خوبه دیگه تا صبح تحمل کن مواظبش باش تموم میشه دیگه ایشالا خوابت نبره یهو هریک ساعت ساعت بزار بیدار شو تبشو چک کن

پسر منم اینجوری بود من دکتر نرفتن ولی خیلی سختن بود تا صب بالا سرش بیدار بودم ک تبش نره بالاتر

سوال های مرتبط