۳ پاسخ

حالا در و حواست باشه به وقت گیر نکنه بچه از اونجا بترسه، سر پا اشکال ندار درست میشه ، دختر منم تقریبا ۲ هفته اول وایمیستاد جیش میکرد هر چی میگفتم بشین نمیکرد ، ولی الان تقریبا ۳ هفته شده از پوشک گرفتمش قشنگ خودش میشینه

باهاش حرف بزن داستان بگو کارتون بزار کم کم یاد میگیره
تو پوشک هم ک بیشتر بلند شده جیش میکنن
ولی با ی چیز دیگه سرگرم کن ک در رو باز بزاره یا همراهش بری ی وقت نیوفته یا گیر نکنه

از این صندلیا براش بگیر

سوال های مرتبط