۳ پاسخ

نگران نباش عزیزم دکتر به من گفت بچه ها تا ۶ ماهگی بدنشون ویروس رو نمیشناسه سرما نمیخورن ، مگر اینکه سرد و گرم بشن خودشون.. تو برای اینکه خیالت راحت باشه ماسک بزن .. منم ماسک زدم

سعی کن زودتر بری دکتر

جوشان ویتامین سی استفاده بکن

قرص استامینوفن ساده

منم سرما خوردم همین الان از بیمارستان اومدم 🫠 سرم زدم ک زودتر خوب بشم بچه نگیره ازم🥲

سوال های مرتبط