یه ازمایش بود هزینش هم زیاد نبود دویست و خرده ای گرفتن ازمن هفته پونزده تا هجده میرن من دادم
همون آنومالیه که 18تا 20 سونوشو انجام میدن و15تا18هم آزمایششو که اون واجب نیس برا همه. توهفته شما آزمایش قند میگیرن
نه انجام ندادم
نه هفته ۱۵تا۱۸ انجام میدن منم این هفته انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.