۴ پاسخ

من دوبار خارج رحم شدم
بتا بالا‌میره اما کم
هر ۴۸ ساعت باید دوبرابر بشه حالت عادی
خارج رحم اینجوری نیس
از هفته ۶-۷ به بعد میشه سونو رفت (وقتی بتا بالا هزار بره) بعد ساک و جنینو تو رحم میبینن
از هفته ۶-۷ به بعد با خونریزب و درد همراهه
من متاسفانه نزدیکی هم داشتم دردش خیلی وحشتناک شد

معمولا با افت بتا همراهه، یعنی میری آزمایش بارداری میدی عدد خوبه نشون میده بارداری ولی تکرار می‌کنی کمتر شده، بیشتر وقتا خون ریزی و درد هم داری که سریع باید بری دکتر

درد وحشتناک

اره گلم جانم

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری