عزیزم من ۱.۵۶ بود ازمایش سلفری دادم حتما به یک پزشک خوب نشون بده انتی رو ریسک نکن
جنسیت که آزمایش نمیگه
سونو میگه
آزمایش خطر چندتا بیماری ژنتیکی رو نشون میده که شما بهتره با دکترتون مشورت کنی
شاید آزمایش بیشتری بخواد تا دیر نشده
جنسیت مشخص نمیشه اینطوری
از روی آزمایش معلوم نمیشه احتمالش و تو سونو میگن قطعی ام که تو آنومالی...
جواب آزمایشم زودتربه دکترت نشون بده عزیزم
عزیزم این آزمایش نشون دکتر دادی؟
حتما نشون دکتر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.