سلام چطور میشه از روی جواب آزمایش جنسیت رو فهمید؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم من ۱.۵۶ بود ازمایش سلفری دادم حتما به یک پزشک خوب نشون بده انتی رو ریسک نکن

جنسیت که آزمایش نمیگه
سونو میگه
آزمایش خطر چندتا بیماری ژنتیکی رو نشون میده که شما بهتره با دکترتون مشورت کنی
شاید آزمایش بیشتری بخواد تا دیر نشده

جنسیت مشخص نمیشه اینطوری

از روی آزمایش معلوم نمیشه احتمالش و تو سونو میگن قطعی ام که تو آنومالی...
جواب آزمایشم زودتربه دکترت نشون بده عزیزم

عزیزم این آزمایش نشون دکتر دادی؟
حتما نشون دکتر بده

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا و آیلا💕 مامان نیلا و آیلا💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی