نه همون زیاده
ب من گفت آب دورجنین 32من چکارکنم
گفت شیرینجات قطع،مایعات کمتر هندونه ومیوه های آب دار نخورم،قرص متفورمین هم داد
برای منم ۲۷بوده دکتر گفته مایعات رو کم کنم بعد یه قرصی داده بود ک در روز سه تا صب ظهر شب و سه روز مصرف کنم ک خداروشکر اوکی شد گفت اصلا تشنه نباش من یه مدت مصرف آب رو کم کردم فقط با قرص آب میخوردم الانم رعایت میکنم
خواهر من اب دور جنینش زیاد بود گفت مایعات کمتر بخور
۳۷هفته و۵روز هم زایمان کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.