۶ پاسخ

بله میشه فقط باید خیلی خودتو تقویت کنی و زیر نظر دکتر باشی

جدی🙂

عزیزم منم همسرمو تو چهل روزگی بچم ازدست دادم خیلی سخته الهی که حداواسمون جبران کنه

بمیرم بر دلت 😭😭😭😭😭چقدر حالم بد شد

توکلت ب خدا باشه عزیزم من پسرم ۴۵ روزش بود ک باردار شدم ب دخترم الان پسرم ۱۴ ماهشه دخترم ۳ ماهش 🥰

الاااان؟؟؟؟ بچت که سه ماهشه

سوال های مرتبط

neda Kanom neda Kanom قصد بارداری