خانم ها با این کیت میشه اقدام کرد

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم اگر سزارینی بودی خب اینقد سریع باردار شدن خطرناکه یخورده
ریسک اکرتا و پرکتا هست یعنی چسبندگی جفت به محل برش سزارین قبلی که اگر اتفاق بیفته ممکنه خطرش تا حدی بالا بره که رحم رو خارج کنند

اره عزیزم منم کیت زدم مثبت شد اقدام کردم

با بچه سه ماهه اقدامی عزیزم؟
ولی کمرنگه احتمالا نزدیکه تخمک گذاریت

میخوای اقدام کنی؟

😳😳😳

سوال های مرتبط

neda Kanom neda Kanom قصد بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی