عزیزم اگر سزارینی بودی خب اینقد سریع باردار شدن خطرناکه یخورده
ریسک اکرتا و پرکتا هست یعنی چسبندگی جفت به محل برش سزارین قبلی که اگر اتفاق بیفته ممکنه خطرش تا حدی بالا بره که رحم رو خارج کنند
اره عزیزم منم کیت زدم مثبت شد اقدام کردم
با بچه سه ماهه اقدامی عزیزم؟
ولی کمرنگه احتمالا نزدیکه تخمک گذاریت
میخوای اقدام کنی؟
😳😳😳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.