الهی عزیزم خدا بهت صبر بده
من بچه قبلیم۳۰هفته زایمان کردم امپول ریه هم زده بودم ولی بعد۱۵روز یک روز قبل تولدم بچم فوت کرد خیلی وضعیتش خراب بود مجبور شدن سینشو سوراخ کردن لوله انداختن با لوله زنده بود قبلش هم یه بار احیاش کردن ولی نموند یکی دو روز قبلش رفتم بالاسرش تا میرفتم بالاسرش انگار حس کنه منو گریش میگرف ولی نمیتونس گریه کنه چون لوله تو دهنش بود فقط لباش میلرزید خیلی حالم بد شد فقط به خدا با گریه گفتم اگه مال من نیست ببرش نمیخام زجر کشیدنشو ببینم اگ هم مال منه بده ببرمش خونه همون بود ک شب بعدش تمام کرد خودم رفتم از سردخونه اوردمش بردم قبرستون دفنش کردیم بعدم برگشتم خونه ولی هرکاری کردم گریع کنم نتونستم یه قطره اشک هم نریختم
ولی تا یک سال اقدام نکردیم بعد یک سال اقدام کردیم الان یه دختر دارم اینم ۳۵هفته کیسع ابم پارع شد ولی چون ۳۱هفته امپول ریه زدم دستکاه نرفت
بله عزیزم اقدام کن
ان شالله که دامنت سبز بشه و به سلامت بارداریتو بگذرونی گلم
منم بچه اولیم ۲۷ هفته دنیا اومد بعد ۱۳ روز تو دستگاه فوت کرد
ولی رو این دومی علی بعد ۸ ماه از فوت ایلیا اقدام کردم
بعدش سرکلاژ شده بودم رو علی با کمک خانم دکترم بچم سالم دنیا آوردم
درکت میکنم خیلی سخته آدم خبر فوت جیگر گوشه شو بشنوه
انشالله خدا دوباره حس قشنگ مادر شدن بهت میده دوباره تو دلت تکون هاشو حس کنی سالم بدنیا بیاریش توکلت به خدا باشه 🙂
خیلی مراقبت کن از بدنت قویش کن انشالله نتیجه مثبت میگیری گلم
بله الان وقت اقدامته
چه عجله ای خواهر نی نی ۳ماهشه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.