خانوما ساک زایمان وچیدن اتاق چند هفته انجام دادید یا میدید؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

من سیسمونی رو توی ۵ماه بود خریدم و چیدم گفتم بعدها سنگین بشم نمیتونم کاری کنم ،۳۴هفته هم ساک دخترم ،وسایل خودم و بیمارستان آماده گذاشتم تو اتاقش موهامم کوتاه کردم ،عکس بارداریمم گرفتم ،خریدای خونه رو هم کردم از یخچال و فریزر …فقط آماده فارق شدنیم بسلامتی

منی ک هنوز فردا میخام تازه ساک ببندم😅

۳۵ هفته

ساک زایمان رو ۳۵ بستم
اتاق رو ۳۷ به بعد ، عکاسی اتاق و سیسمونی شد ۳ روز قبل زایمانم😂

هنوز هیچ کاری نکردم🥴

من تخت بچه هنوز اماده نشده
انشاالله هفته دیگه

هروقت که اماده بود همه چی بچینو بزار کنار خیالت راحت باشه

من ک دیروز چیدم

من ۲۴ هفته همسرم شروع میکنه رنگ امیزی اتاق و چیدمان رو تا ۲۸ هفته تمام میکنیم
من چون احتمال زایمان زودرس دارم ۳۰ هفته میبندم

ساک بعد 34 یا 35 هفته اتاق تموم شده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی