۸ پاسخ

ماشاالله 😍 ب موهات ننه🥹👑🩵
عزیزم هرچی گفته انجام بده فرم سر بچه خیلی زود تغییر حالت میده نگران نباش

هردو طرف بزار سرشو پسرم منم همین بود انقد یه طرف گذاشته بود قرینه نبود الان درست شده

من دخترم اصلا دوس نداره تامی تایم زود خسته میشه
فرم سرشون بزرگ شن خوب میشه
من برا پسرم انقد حساس بودم همش میگفتم ی طرف سرش صافه یه طرفش گرد
ولی الان خوب شد

لباس فسقلی هامون مثل همه 🥰

تصویر

خوبه ک بنظرم ایرادی نداره

ننه 😍ماشالله به موهاش،دختر من یه ذره مو داره،اونام میریزه هی

نگاه کرد گفت بدخوابوندی بد شده

فرم سرش که خوبه عزیزم

سوال های مرتبط