۱۵ پاسخ

با شیر خودت نوک سینه تو چرب کن عالیه
قدیمی ها میگفتن عالیه
جدیدا کرم شقایق سینه میگن خوبه

همیشه قبل و بعد شیر دادنت با شیرت نوک سینه ات رو ماساژ بده باعث میشه اصلا زخم نشه
برا شیر هم میتونی کیسه آب گرم بزاری رو سینه ات نوک سینه ات رو ماساژ بدی
باعث میشه سینه نرم بشه و راحت شیر بیاد

کرم شقاق هیدرودرم بزن یا هم با روغن زرد چرب کن پلاستیک بذار بمونه

شیرت تقویت کن دختر منم مثل تو بودم ماهی بخور مغزیجات بخور برنج و شیر برنج بخور رازیانه بخور شیرت زیاد میشه میخوره بچه گناه داره از شیر مادر محروم بشه منم بچه اولم علکی شیر خشکی شد ولی دومی دخترم دو ماهش آلان شیر خوب شد غذا خوب بخورید بچه مک بزنه میاد قدرت خدا رو میبینی اوایل شیر کمه رفته رفته بهتر میشه

اصلا عذاب وجدان نکیر بچه ی ت یه مادر شاد و سرحال میخواد ن یه مادر افسرده منم شیر خشک کمکی میدم از اون روز هم بچم شبا خیلی خوب میخوابه چون سیر شده خودمم خوب میخوابم باعث میشه صبح سرحال بشم

برای ترک هم کرم شقایق سینه Genoلگیر

عزیزم منم سینه م شیرش نمیومد آنقدر دادم میک زد و اینک قرص لاکتاول و قطره شیرافزا خوردم الان خیلی خوب شده مدام سینه م پر شیر میشه

پماد شقاق سینه رو هم از داروخونه بگیر بزن

پماد شقاق سیمه رژودرم بخر

چرا عذاب وجدان میگیری
شیرخشک سیرش میکنه
کرم شقاق سینه بگیر بزن
نعنا تازه هم شنیدم خوبه
بزارشون روی سینه هات

عذاب وجدان نداشته باش ان شاالله با موفقیت ازین مرحله سخت عبور میکنی این شرایط رو همه مادران تجربه کردن

منم دقیقا ۱۰ روز اول همینجوری بودم بعدش کم کم خود بچه یاد میگیره چجوری سینه رو بگیره خوب میشه زخمش ،از شیرت روی زخم بمال نزار خشک بمونه

دمنوش رازیانه یا عرق رازیانه شیر رو زیاد می‌کنه سر زایمان قبلیم تجربه اش رو دارم

رابط سینه استفاده کن و پماد شقاق سینه

برای زخم نوک سینت پماد هیدرودرم عالیه
برا شیرت هم کنجد و قرص های شیرافزا بگیر بخور

سوال های مرتبط