من اوایل لاکتاول استفاده میکردم خیلی خوب بود، بعدشم هر بار ماکارونی و سیب زمینی و شیرینی جات میخوردم خیلییی شیر زیاد میشد هنوزم اینطوریه، چای کمرنگ و خرما یا چای شیرین هم تاثیر داشت
گالاکتومید هم خودمو تقویت میکنه هم شیرمو
کرفس،اسفناج،آش رشته شیرمو خیلی زیاد میکرد
هویج شیرو خوشمزه میکنه
باید خودت بخوری ببینی چیا بهت سازگاره
غذا مایعات خیلی بخور همراه دلستر ولی اولین گزینه فرداش سینت پر شیر بشه کپسول گیاهی شیرافزا دارخونه بهمون معرفی کرد هر دوتا بچه هام استفاده کردم
سوپ جوآماده خیلی خوبه
برا من دلستر شدیدا تاثیرداشت
کله پاچه آبگوشت ماکارونی و آبمیوه های شیرین طبیعی واسه من عالی بود پر پر میشد میریخت
تازه زایمان کردی عزیزم ؟
آبگوشت نخودو ۲۴ ساعت خیس کن چند بار آبشو عوض کن نفخش میره
ماکارونی ،دلستر،زیره،رازیانه،گوشت قرمز،کنجد،اجیل
واسه من هیچی تاثیر نداشت جز لاکتاول
البته چیزی که نفخ نداشته باشه واسه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.