۸ پاسخ

من خودم درست کردم سرلاک

گلم سرلاک پر قنده مصنوعیه
من اصلااا ندادم و‌نمیدم
خودم سرلاک طبیعی درست کردم هربار با یه میوه یا خرما مزه دارش میکنم بهش میدم
البته که الان تنوع غذاهاش رفته به سمت غذاهای انگشتی

دوتا دکتر بردم گفتن نده سرلاک. منم دیگه نخریدم . ولی دوست داشتم بدم.

من به پسرم حریره دادم دوسش نداشت
و اینکه دیگه نمیخرم هم نمیخورد هم قیمتش شده ۵۰۰ تومن
با اون پول براش بادوم میخرم ۳ ماه حریره میخوره نه اینکه یکماه سرلاکشو بخوره🥲چ

گندم و خرما خیلی خوشمزه اس

گندم و خرما

گندم و موز

حریره ی بادام
گندم و موز

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی