۷ پاسخ

من فرنی برنج بعد گندم و موز گندم وخرما الان گندم و سیب گرفتم

گندم موز

شوهرم نمیخره میگه بدرد نمیخوره سرلاک

حریره بادام.
خیلی خوشمزه اس. بقیه طعم ها رو نخریدم و امتحان نکردم

گندم و موز

من سرلاک حریره بادوم میدم

گندم وسیب میدم میخوره

سوال های مرتبط