۵ پاسخ

عزیزم توروبیکا گروه مامانای مازنی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh_7570r

چراباقطره چکان نمیدی راحتره

با قطره چکون بده راحت تره

اره استرس نگیر همون روی دو درست میدی

دو سی سی میشه تا عدد ۲

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی
بابای زهرا بابای زهرا ۹ ماهگی