عزیزم حالا قرار نیست دقیقا دوسالش بشه بگیریش که
منم نگرفتمش هنوز
غصه نخور
منم نگرفتم استرس نداره که به نظرم خودشون کم کم دست میکشن پسر من چند روزیه روزا تو شیشش فقط اب مبخوره فقط ظهر بهواد چرت بزنه شیر میدم سه پیمانه ولی شبا زیاد میخواد میخوام از امشب شبا هم اب بدم ببینم چیکار میکنه اصلا خودتو ناراحت نکن اروم اروم اینکارو بکن
من یه تاپیک درمورد ترک شیر نوشتم
روشم تدریجیه
دوس داشتی بخون،کمک کننده س
منم همینطور
منو پس چی میگی😐
منم تا دوسال بهش شیر دادم الان خداروشکر یکماهی شده از شیر گرفتم حالا وارد پروسه سخت گرفتم پوشک شدم 😵💫
منم نگرفتم شیر پاستوریزه میخوره موقع خواب فقط
منم هنوز نگرفتم 🥲دلم نمیاد لنتی
ناراحت نباش منم همدردتم
دیگ اقدام کن
من شب سومه و واقعا سخته ولی اینم جزئی از بزرگ شدنه بچس و باید انجام بشه
وای منم😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.