سلام من خیلی کمر درد خفیفی دارم ممکنه باردار باشم

۲ پاسخ

چندم سیکلی ؟ من از ۱۹سیکل دل و کمرم سنگین و درد می‌کنه خفیف

انشاالله که باردار باشی عزیزم🤲 انشالله که منم فردا موعودمه پریود نشم باردار باشم🤲

سوال های مرتبط