دنیز🌊 گونش☀️ ییلدیز✨
کدوم قشنگتره ؟! هنوز اسم انتخاب نکردممم ؛ خدایااا

۲۱ پاسخ

دنیز.

دنیز قشنگتره. گونش و ییلدیز خیلی ضایس. اصن قشنگ نیستن

گونش.

هچکدوممم🥴😢

دنیز..

اسم های ترکیه اس ؟همش خوبه

دنیز

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

ییلدیز قشنگه گونش سمت ما معنی خیلی بدی داره 😉😐

دنیز

دنیز بهتره

جز دنیز من بقیش رو اصلا نشنیده بودم
همون دنیز تلفظش آسونتره اونا خیلی سخته

با احترام هیچکدوم🫣

دنیز خوبه

دنیز

گونش😍

سریال ترکی 🤭

اخه هر ۳ تاش زیاده 😑اسم ترکی قشنگ خیلی داریما

گونش قشنگتره

من ک هفته دیگ زایمانم انتخاب نکردم چی بگم
ییلدیز اجازه میدن ثبت احوال

اینا ترکی هستن ییلدیز و گون
ش؟؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و آنيا مامان رادمهر و آنيا ۱ ماهگی