بچه ها اسم الارا قشنگتره یا دنیز؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

دنیز خیلی قشنگه

اِلارا 🫠♥️

دنیز 🫠

دنیز

صدا کردن دنیز راحت تره. ولی الارا جدید تر از دنیزه

من میخاستم اگ دختر شد دنیز بذارم از قبل بارداریم انتخاب کرده بودم ولی قسمت نشد

الارا

الارا

مامان چی باب دل خودته؟؟؟
اونو بزار

دنیز قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر و آنيا مامان رادمهر و آنيا ۱ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی