۴ پاسخ

من بخاطر پسرم که ۳ سال و نیمه اس مجبور شدم چندبار تاحالا دخترم که ۲۰ روزش هست و ببرم بیرون. زیاد گیر به این چیزا نده.

من بردم

من ک بردم

نه عزیزم بهتره نبری 2روز دیگه دندون روجیگر بزار

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۲ ماهگی