سلام مامانا دندون دردم شدید چیکار کنم ؟

۲ پاسخ

عزیزم میتونی استامینوفن و ایبوپروفن بخوری
فقط مفتامیک اسید نخور بچه یبوست میشه.
برای آروم کردن فوری و بی ضرر هم میتونی از دنتول و اسپری بی حسی استفاده کنی

آب نمک قرقره کن عزیزم
نمیدونم میتونی مسکن بخوری یا نه چون بچه شیر میدی

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی