خانما نوزاد ۵۱ساعت قد بلند محسوب میشه

۱۲ پاسخ

بچه های من 56و 57به دنیا اومدن قد بلندن البته خودمونم قدبلندیم

دختر من ۴۸ سانت دنیا اومد تو ۳۸ هفته،الان ماشالا قدبلنده،قد ژنتیکه من خودم قد بلندم همسرمم همینطور

اره خداروشکر خوبه

نرمال عزیزم

حدود ۵۰‌معمولی

ربطی نداره من ۵۵سانت بود بدنیا اومدم الان ۱۶۰

بله عزیزم

عزیزم به رشدش بعد دنیا اومدنم بستگی داره ب اینکه بعدا قدبلنده یا نه
ولی الان ماشاالله خوبه
یه نوزاد تو یه ماه دو سانت قد میکشه یکی ۵ سانت متفاوته

طبیعیه

نه عزیزم معمولیه
خاهر زاده من ۵۴سانت دنیا اومد الان ۱۲سالشه کوتاهه

بله.

سانت.

سوال های مرتبط

مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان درسا👼🏻 مامان درسا👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🩷 (آلا🤍) مامان معجزه🩷 (آلا🤍) ۸ ماهگی