بچه های من 56و 57به دنیا اومدن قد بلندن البته خودمونم قدبلندیم
دختر من ۴۸ سانت دنیا اومد تو ۳۸ هفته،الان ماشالا قدبلنده،قد ژنتیکه من خودم قد بلندم همسرمم همینطور
اره خداروشکر خوبه
نرمال عزیزم
حدود ۵۰معمولی
ربطی نداره من ۵۵سانت بود بدنیا اومدم الان ۱۶۰
بله عزیزم
عزیزم به رشدش بعد دنیا اومدنم بستگی داره ب اینکه بعدا قدبلنده یا نه
ولی الان ماشاالله خوبه
یه نوزاد تو یه ماه دو سانت قد میکشه یکی ۵ سانت متفاوته
طبیعیه
نه عزیزم معمولیه
خاهر زاده من ۵۴سانت دنیا اومد الان ۱۲سالشه کوتاهه
بله.
سانت.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.