۵ پاسخ

خداقوت

خاهر بچه منم هنوز تواین سن نمیخابه ما تا شیش صب بیداریم هرشب

آب قند پیدا کردی به مام بده

بده ب باباش با خیال راحت بخواب😂

گرفتی بع منم بده 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان شاهان 👶 مامان شاهان 👶 ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی