این همه بچه شیرخشک میخورن مشکلی هم ندارن.اگه میتونی شیرخودت بده همون دکترهم میگه اول شیرمادر اماوقتی شرایط درست نداشته باشی میگن شیرخشک بده بچه سیربشه بچه رو گشنه نزارین
چرا باید حالت بد بشه مگه چیزناسالم میدی به بچه ت مگه بی خیالی نسبت به بچه شیر خشکه زهر هلاهل نیست که والا من خودم بدم میاد از شیردهی از خدامه بچه م شیر خشکی بشه چون شاغلم هستم واقعا اذیت میشم اما بچه م در حد کمکی یکبار در روز فقط میخوره اصلا به حرفا توجه نکن بگو اتفاقا شیر خشک مقویه و خیلیم خوبه و همه ویتامینا رو داره قدیم با شیر گاو بچه بزرگ میکردن که زیر یکسال میگن ندین به بچه چون برا نعده نوزاد سنگینه شیر خشک تازه غنی تره و همه ویتامینای مورد نظر رو داره زهر هلاهل که نیست راحتی و سلامتی خودت و بچه ت از همه چی مهمتره
منم از ترس حرف بقیه نکردم شیر رو قطع کنم و شیرخشک بدم که انقدر اذیت نشم
اذیتش مال ماست گه خوریش مال بقیه البته بخشیدا صریح و بی ادبانه گفتم
من انتخابم شیر خشک بود، از روز اولم شیر خشکبهش دادم، مثلا من ۳ سال شیر مادر خوردمبه زور مادرم از سرم گرفت الان خیلی سالمم!
من خودم با شیرخشک بزرگ شدم😐الان چطور شدم؟رشد نکردم و بزرگ نشدم که شدم😅😅
واه چ حرفیه ادمی ک شیرخشک خورده ندیدی تاحالا؟
چرا ب حرف مفت بقیه گوش میکنی اخه
بچه من شیر خشکیه اتفاقا سالمه و رشدش هم خیلی خیلی خوبه
ولی کن حرف بقیع رو
پسرعموی من با شیرخشک بزرگ شده ماشاالله الان هیچ مشکلیم نداره این حرفا چیه
بگو چون بچه سیر نمیشه..هم خودش اذیته هم من
وقتی میشه با یه راه این اذیت رو کم کرد چرا خودمونو آزار بدیم
من ماه اول فقط شیر خودمو میدادم..بچه سیر نمیشد بی قراری میکرد منم بهم میریختم. رفتم دکتر شیرخشک کمکی داد الان هم اعصاب خودم راحت تره و راحت تر شیر میدم هم بچه سیر میشه و بی قراری نداره
ولش کن حرف دیگرانو
بزرگ میشه غذا میخوره همه چی جبران میشه
به هرکی که گفت بگو به تو چه؟؟ تو صلاح بچهمو بهتر از خودم میدونی؟ واقعا مردم تو چه چیزا دخالت میکنن، فضولن
منم شیرخشک میدم حرف کسیم برام مهم نیست.
یک بار برای همیشه محکم بایست و به هر کس که دخالت کرد توی این موضوع جواب کوبنده و محترمانه بده جوری بگو که دوباره به خودش اجازه ی دخالت نده
عزیزم منم به این بچم دارم کمکی شیرخشک میدم
هم شیر خودم هم شیر خشک.
حتی دکترم بردمش میگه چرا شیر خشک میدی،گفتم من دلایل شخصی خودمو دارم و اگه به عقب برگردم به خاطرحرف مردم و آدمای خاله زنک به بچه های دیگم سخت نمیگرفتم و به اونا هم شیر خشک میدادم.
چیز بد و قبیحی نیست که...
آدم یه آرایشگاه میخواد بره مگه چقدر شیر داره که بدوشه بزاره برا بچه!هم بچه گناه داره اینجوری هم مادر که همش باید استرس داشته باشه الان بچم گشنه نمونه و فلان...
اینا یه سری شر و وره، یه مادر انقد توی بارداری و زایمان اذیت میشه ک مقوله شیر دادن واقعا پیش پا افتادس در برابرشون، بدن خودته دوس داری شیر خودتو بده دوس نداری شیر خشک بده، اتفاقا با شیر خشک میشه بچه رو سپرد ب کسی کاری پیش بیاد جایی بری، انقدم شیر خشکا الان همه مواد مغذی رو دارن با شیر مادر برابری میکنن
همه بگن من شیر دارم اما بدنم کشش نداره پس کنارش شیر خشک میدم چهار ماهه یا شیش ماهگی هم کلا شیر خشک میدم شیر خودم نمیدم چون استخون درد شدبدم خودم
چ ربطی داره من ب سه تا بچه هام شیرخشک دادم ماشالا تپل و سالمن
شما مادر دلسوزترین هستین نسبت ب فرزندتان .پس بدون خودت بهترین کردی و صلاح این بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.