۱۶ پاسخ

من تروویتال ۴تا بیومیل۱دارم

من دارم

میگم عزیزم شما ک شیر خشک بیومیل میدین وزن بچتون دو ماهگی چقدر بود؟

من بیومیل arدارم یه بسته چند روز شد بازش‌ کردم دخترم نخورد بهت میدادم ولی خیلی دوریم

مامان ابرا داره بهش پیام بده گفته 9 تا دارم

یکی دیگه گذاشتن ببین

منم الان بعد یکساعت از تاپیکت پیام مامان ابرا رو دیدم
چطور نمی‌بینی ؟
بعد از پیام مامان نلین هست

من دوتا بیومیل ای ار دارم گلم چجور بفرستم واست ابادان هستم

پیامش پاک شده

تصویر

مامان ابرا گفته ۹تا داره

من بیومیل پلاس دارم عزیزم میخوای؟به پسرم نساخت ۸تا دارم

من بیومیل ای ار میدم به پسرم
اتفاقا شرکتشون هنوز داره پخش میکنه
ابادان زیاده که

دزفول هست عزیزم میخوای بگیرم برات پست کنم؟با شماره ملی پسرت ۸ تا میدن

یکم پایین تر یکی ب اسم مامان ابرا نوشته بود که ۹تا داره برای فروش

مگه کمیابه؟؟ من میخوا شیر بچمو عوض کنم بیومیل ینی نکنم؟

اره زده بود خانمه برو پیامای پاینوببین هست

سوال های مرتبط