۴ پاسخ

اصلا اپتامیل برا وزن خوب نیست

منم ساده میدم
ولی حس میکنم زیاد وزن نمیگیره
شایدم حسم اشتیاهه🤕

همون ساده بهتره

من ساده میدم وزنش خوبه

سوال های مرتبط