۱ پاسخ

من از اول پرونترا دادم
وزن دهیش خوبه بنظرم، بچه من که خوب وزن گرفته
نه یبوست نداره
حالا نمیدونم واسه بقیه چطوره ولی برا دخمل من اینطور بوده

سوال های مرتبط