سلام خانما وزن دهی آپتامیل پرونترا خوبه؟

۳ پاسخ

کلا اپتامیل خوبه هم سادش هم پرونترا من هردوش میدم خوبه

ولی بستگی به بچت داره

گلم وزن دهی خوبی داره

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️👶 مامان شاهان♥️👶 ۴ ماهگی