اشکال نداره عزیزم بعضی وقتا دختر منم مث آب بالا میاره
مثل شیریه ک بریده بریده شده
کلا بچه های که ریفلاکس دارن بالا بیارن خوبه الان دختر من همش خس خس میکنه قشنگ متوجه میشم شیر تو حلقش برمیگرده ولی بالا نمیاره دکتر به من کفت شیر برمیکرد تو ریه اش و امکان خفگی اش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.