۳ پاسخ

همدردیم 😔

ارد برنج با پودر بادوم یا پسته یا گردو و شکر و اب بزار بپزه فرنی خوشمزه ای میشه

شیر برنج واسش درست کن
شکر بریز

سوال های مرتبط