منم دیروز زدم ۲۸ ام شده بود حرکات بچه رو گفتن کم می کنه ولی دخترم از دیروز ماشالا شیطون تر شده بعد می گن قندم می بره بالا
من هفتم پایین بود زدم پارسال چون کیسه ابم پاره شده بود بازم تو دو هفته کامل نشد ریه بچه، فک کنم هفته های بالا ۲۸ بزنی جواب میده،من ۲۶زدم ۲۸سزارین شدم
تاهفته 34فرصت داری بزنی اگه نزدی دیگه ولش از اون ب بعد نیاز نیس و ریش کامله
خیلی زیاد تاثیر داره
دیگ اگه تاثیر نداشته باشه نمیزنن عزیزم اما واسه مادر عوارضی مث بیخوابی گر گرفتی پا درد داره من دیروز زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.