سلام دوستان آمپول تشکیل ریه نوزاد چقد تاثیر گذاری داره ؟

۵ پاسخ

منم دیروز زدم ۲۸ ام شده بود حرکات بچه رو گفتن کم می کنه ولی دخترم از دیروز ماشالا شیطون تر شده بعد می گن قندم می بره بالا

من هفتم پایین بود زدم پارسال چون کیسه ابم پاره شده بود بازم تو دو هفته کامل نشد ریه بچه، فک کنم هفته های بالا ۲۸ بزنی جواب میده،من ۲۶زدم ۲۸سزارین شدم

تاهفته 34فرصت داری بزنی اگه نزدی دیگه ولش از اون ب بعد نیاز نیس و ریش کامله

خیلی زیاد تاثیر داره

دیگ اگه تاثیر نداشته باشه نمیزنن عزیزم اما واسه مادر عوارضی مث بی‌خوابی گر گرفتی پا درد داره من دیروز زدم

سوال های مرتبط

مامان سما مامان سما ۶ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان یسناالسادات مامان یسناالسادات هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو(پسته) مامان دیاکو(پسته) ۳ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری