عفونت داری
فورا برو دکتر
عفونت شوخی نداره
با شامپو بچه بشور بوش میره
قرص چرک خشکن هم نمیتونم بخورم چون بچه شیر میدم شیرم کم میشه
برای منم همین طوره
بنظرم بخاطر بخیه هاست باید صبر کنم ۴۰ روز تموم بشه
چون من هر روز دوش میگیرم با شامپو بچه میشورم خودمو و با سشوار خشک میکنم🥲🥲🥲🥲
بخاطر بخیه هاس اگ بهداشتتو رعایت میکنی
رفع میشه خودش
منم همینجوری بودم هرروز باشامپو بچه خودمو شستم سشوار کشیدم لباس زیر نپوشیدم قرص سفیکسیم خوردم و به بخیه بیرونیا تتراسایکلین و مترونیدازول زدم بونمیده ولی برو دکتر حتما چک کنه
برا من همينجور بود رفتم دكتر عفونت بود
فک کنم بخاطر بخیه هاس ولی برو دکتر احیاناا عفونت نکرده باشن حتما همیشه خودتو خشک نگه دار
انتی بیوتیک هم مصرف کن سر دخترم خودمو با شما بچه میشستم با سشوار خشک میکردم
اگه چهلمت تموم شده برو دکتر عفونته
اگه چهلمت نشده بهتر میشی تا اونموقع
دکتر بهم یه قرصی داد عالیه برو دکتر بهت قرص میده میزاری خوب میشع
برو دکتر
آنتی بیوتیک باید مصرف کنی
دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.