۱۳ پاسخ

۴۰ روز بعدش ک اومدم خونه خودمون

25روز بعد

بعد از ۱۰ روز

۵۰روز

۱۰روز بعد

وقتی از بیمارستان اومدم خونه

۲ماه بعدش

خواهر از همون اول 🥲
هیچ وقت یادم نمیره پسرم دو روزه بود بلند شدم برای شوهرم شام گذاشتم از درد گریه میکردم ولی چاره ای نداشتم🥲 فرداش هم پسرم بستری شد تا ۳ روز همش نشته بودم تو ان آی سیو بعدش اومدم خونه بازم تنها بودم شوهرمم نبود دو روز رفته بود مسافرت کاری
از اول کارارو خودم کردم

2روز بعدازعمل

بعد ده روز شبها که شوهرم بود بچه رو نگه می‌داشت درست میکردم چون کولیک داشت صبح خیلی گریه میکرد ونمیذاشت هیچ کاری بکنم

هنوز ۱۰روز نشده بود و بخیه هامو نکشیده بودم چون که آقا دست پخت کسیو دوست نداره

۱۰روزکم کم بدون برداشتن چیزسنگین

یکماه بعدش

سوال های مرتبط

مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی