۴۰ روز بعدش ک اومدم خونه خودمون
25روز بعد
بعد از ۱۰ روز
۵۰روز
۱۰روز بعد
وقتی از بیمارستان اومدم خونه
۲ماه بعدش
خواهر از همون اول 🥲
هیچ وقت یادم نمیره پسرم دو روزه بود بلند شدم برای شوهرم شام گذاشتم از درد گریه میکردم ولی چاره ای نداشتم🥲 فرداش هم پسرم بستری شد تا ۳ روز همش نشته بودم تو ان آی سیو بعدش اومدم خونه بازم تنها بودم شوهرمم نبود دو روز رفته بود مسافرت کاری
از اول کارارو خودم کردم
2روز بعدازعمل
بعد ده روز شبها که شوهرم بود بچه رو نگه میداشت درست میکردم چون کولیک داشت صبح خیلی گریه میکرد ونمیذاشت هیچ کاری بکنم
هنوز ۱۰روز نشده بود و بخیه هامو نکشیده بودم چون که آقا دست پخت کسیو دوست نداره
۱۰روزکم کم بدون برداشتن چیزسنگین
یکماه بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.