۶ پاسخ

به نام خدا اگه تنها باشیم درست نمی‌کنیم

پسرم خوشبختانه ساعت ۱۰ تا ۱۱، ۱۱ونیم میخوابه تو اون یه ساعت ناهارو درست میکنم

هر موقع خواب باشه ، شده ناهار رو ساعت ده، یازده میذارم شام هم اگر خورشتی باشه خورشت رو از ساعت سه درست میکنم می‌ذارم کنار برنجش رو هر موقع شوهرم اومد یا اگر اپن تایم ها خوابید میذارم

صبح زود از خواب نازنیم میزنم

از شب قبل که باباش خونه باشه نگهش داره

ساعت ۱ ظهربه بعد

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی