بچم هر چی شیر میخوره بالا میارع از چیه حتی ت خاب

۷ پاسخ

رفلاکس داره

رفلاکس پنهان داره

اروغشو که گرفتی
اندازه ۲۰ دقیقه حتی نیم ساعت بزار همونحوری رو کتفت بمونه
(حالت ایستاده) خیلی به برگشت شیر کمک میکنه

شاید زیادی شیر میدی
بچه منم‌اوایل اینجوری بود
حتی اگه یه روز کامل بدون توقف بهش شیر میدادم میخورد
ولع مکیدن داشت واسه همین پستونک دادم بهش
الان به اندازه میخوره حدودا بیست دقیقه
دیکه بالا نمیاره

قشنگ با حوصله بعد هر دفعه شیر خوردن اروغشو بگیر آروغ بگیری تقریبا ۸۰ـ۹۰ درصد مواقع بالا نمیاره دختر منم اینجوری بود خداروشکر الان بهتر شده

خوب آروغش رو میگیری؟؟؟!
اگر آروغ نداره، احتمالا رفلاکس هست...
ببرین دکتر...

ريفلاكس داره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری