سلام بسیار اشتباه هسش اصلا اینکارو نکنید
فقط یک عدد دوز ۱و نیم
فشار زیادی به رحمت وارد میکنه
نه اصلا همچین کاریو نکنی.
من الان یدونه یک و نیم خوردم چتد روزه روانی شدم انقدر روم تاثیر گذاشته اصلا حالات اسرده ها خیلی بده
ب درک بدنت و روحت مهم تره که
نه لازم نیست اصلا همون یه دونه کلا بهم میریزه سیکلت رو
همون یدونش پدر رحم هورمون هر چی که هست درمیاره چه برسه به دوتا
شایدم اصلا بزنه معکوس عمل کنه تاثیری نزاره
نمیدونم والا خیلی بده
خطر سکتههه
به نام خدا سَکته😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.