یه دردی میگیره که ولت نمیکنه اون موقع خودت میری
منم کمر درد دارم پهلوهام تیر میکشه زیر شکمم تیر میکشه واژنم درد پریودی داره بعضی وقتا خیلی شدید میشه دردش
عزیزم شما دوشت رو بگیر.
ساکت رو آماده بزار
از لحاظ روحی خودت رو آماده کن
اگه دیدی انقباضات تا ظهر خیلی منظم شده و هی میگیره و هی ل میکنه بعد برو بیمارستان
منم عزیزم مثل تو ماه درد دارم فقط مواظب حرکات بچه و انقباضات منظم باش
.منم همینم بچهامون الان رسیدن دیگه نترس
نگران نباش اینا دردا کاذبه پر میکنی ۳۸ رو انشاءالله. فقط چون سرکلاژی مواظب باش به واژنت فشار اومد برو دکتر ی وقت درد زایمان باشه سرکلاژی دهانه رحمت چیزی نشه
شما چون سرکلاژ داری حتما قبل اینکه دردت شدید بشه باید بری
درد شدید واژن، احساس فشار ، احساس دفع
سفت شدن شکم به سمت واژن
اینا علائم زایمانه
من دردام شدید نبود ولی سرکلاژم تحت فشار بود با همین دردا
باید فواصل دردت بدونی چه شکلیه ممکنه هر یه ربع دردت بگیر بعد ۵ دقیقه تموم بشه اگه دردت از یه ربع کمتر شد بدون باید بری بیمارستان
یه دردیه که یه جوری میگیره نفست بند میره البته کم کم شروع میشه به طور منظم
من یبار زایمان کردم طبیعی دردم از کمرم میزد تو دلم
مثل دل درد میگیری
کلا مشخصه غیر طبیعیه
باد آدم میگیره
هی دل درد هی کمر درد
درد زایمان مشخصه ازاینا نیست بگیره ول نکنه شکمت شل و سفت شد درد پیچید تو شکمت ول کرد زایمانه اصلی ترینشم درد زیر شکمه
بهت قرص و امپول نداد ک عقب بیفته زایمانت
عزیزم منم درد دارم من از وقتی آخر هشت رسیدم دردام شروع شد جوری ک فکر میکردم میخام زایمان کنم امااینجور نیست دکتر منم گفت تا۳۴هفته برسی خوبه اما شکر خدا دارم پر میکنم هفته هامو پریشب درد زشتی گرفتم اما بازم درد زایمان نبود اینا دردا طبیعین برازایمان آماده میشه بدن
الان زوده که!
اینا هم ماه درده به نظرم!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.