۴ پاسخ

اره عزیزم برو بیمارستان

ارع عزیزم ترشحات خونی دیدی حتما ایشالله که مشکلی پیش نمیاد و نی نی رو صحیح سلامت بغل میگیری

بنظرم من اگ بودم میرفتم خیالم راحت شه

اره عزیزم برو ان شالله بسلامتی خوشی زایمان کنی

سوال های مرتبط