۶ پاسخ

من پیجشو قبلا داشتم . دکوراش خیلی قشنگه ولی برا هر دکور پول جداگونه میگیره
من پالیزان میبردم دخترمو خیلی خوب بود. سر پسرم هنوز نبردمش

بهار جون ی سوال ت قم پارکی هس ک تاب داشته باشه؟؟؟؟ چرا تاب ندارن پارکا😂

من به اتلیه بردم رو ب رو سی متری قائم اخلاقشون درجه یک بود قیمتاشونم مناسب بود کلا خیلی راضی بودم ت صدوقی روب رو سی متری قائم

عه اره ابجیم بچشو برد اینجا خوب بود

عکساش ک خیلی قشنگه ولی من قیمت گرفتم خیلی گرونه

سوال منم هست خخخخ منم کانالشو دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی