من پیجشو قبلا داشتم . دکوراش خیلی قشنگه ولی برا هر دکور پول جداگونه میگیره
من پالیزان میبردم دخترمو خیلی خوب بود. سر پسرم هنوز نبردمش
بهار جون ی سوال ت قم پارکی هس ک تاب داشته باشه؟؟؟؟ چرا تاب ندارن پارکا😂
من به اتلیه بردم رو ب رو سی متری قائم اخلاقشون درجه یک بود قیمتاشونم مناسب بود کلا خیلی راضی بودم ت صدوقی روب رو سی متری قائم
عه اره ابجیم بچشو برد اینجا خوب بود
عکساش ک خیلی قشنگه ولی من قیمت گرفتم خیلی گرونه
سوال منم هست خخخخ منم کانالشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.