۵ پاسخ

دیگه ماشالله بزرگ شدن شیطونی میکنن دیگه داخل 😂

وای منم بعضی وقتا اینجوری میشه

منم صدا شکستن میگم خدایا یوقت جاییش نشکسته باشه اما طبیعی گلم ب دکترگفتم

والا بچت با ادبه قولنج میشکونه مال من صدای گوز میاد از رودمم نیست🥲😂

فک کنم طبیعیه منم همینجوری میشم یه صداهایی میاد از شکمم

سوال های مرتبط

مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی