میگن بخاطر اینک ی جاش میخاره
برا منم همینجوری میشه بعد یکم بی تابی میکنه مثلا انگار ی جاش میخاره
عزیزم دختر منم دقیقا یه وقتایی تف از دهنش خارج میشه من خیلی دنبالش نرفتم تو گهواره که زدم میگفتن علائم رفلاکس اصلا پیشو نگرفتم یه بار برده بودم دکتر ،دکتر گفت بچه های تو این سن همه رفلاکس کم و بیش دارن بالا نمیاره و علامت های که بچه اذیت باشه نداشته باشه پیکرش نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.