خانوما پسرم بعضی وقتا سرفه میکنه از چیه؟

۴ پاسخ

اگه كم باشه و وزن گيريش خوب باشه مشكلى نداره اگه زياد باشه احتمالا رفلاكس

رفلاکسه عزیزم

احتمال قوی رفلاکس

دکتر به ما گفت بخاطر رفلاکس

سوال های مرتبط