۵ پاسخ

من بچم تو دهنش اضافه شیرو نگه میداره هم پنیر میاره میرون خیلی هم زبونش دون دون سفید میزنه طبیعیه؟

رفلاکس داره

دختر منم بعضی وقتا دو سه تا سرفه پشت سر هم میکنه و منو سکته میده ولی انگار طبیعیه

اره گلم سرفه عطسه سکسکه عادیه روند طبیعی رشد شون🥰

سرما نخورده

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی