اگر بچه درشت هست اصرار به طبیعی نداشته باش چون هرچقدرم تو تحمل کنی… اون بچه حین زایمان تو کانال اسیب میبینه و خدای نکرده خطر شکستن استخوان و در رفتن لگن هست بماند که خودت باید کلی بخیه بخوری
من ۳۸۰۰بدنیاا اومد خیلی ازیت شودم زیاد بخی هم خوردم
خوب سزارین کن مگه دیوونه ای خودتو داغون کنی
خب سزارین کن سخته ولی برای بچه خطرناکه وزن بالا طبیعی
برو سزارین دختر😶😶 هم پدر خودت در میاد. هم اون طفلی رو ممکنه کتفش از جا دربیاد موقع طبیعی
من معاینه لگن نرفتم فقط دارم خودمو مبکشم زودتر بدنیابیاد سنگین نشه چهار کیلو برای زایمان طبیعی خیلیه😑
اگر بالای ۴ کیلو برسه اجباری سزارین میکنند
خب زود سریع تند بگو تغذیه چی بود و مکملایی ک میخوردی چی بود؟بخدا ما خم نینی تپلی میخایم
پس چرا نامه سزارین نمیده
من دعا میکنم نی نی ۲ و ۷۰۰ تا ۳ کیلو باشه بتونم طبیعی بیارم😥
خب برو سزارین، الان طبیعی هم برای خودت هم بچه ریسکه 🙃
سزارین برای همین موقع هاست عزیزم
ای جان خدا خودش کمکت کنه عزیزم هر چی قسمته پیش بیاد برات به راحتی زایمان کنی
من ۳۸۰۰طبیعی زایمان کردم اما خیلی بخیه خوردم
یعنی میخوای طبیعی زایمان کنی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.