من امروزرفتم هیچم دردنداشت والا
درد نداره عزیزم نباید خودتو سفت کنی فقط بعدشم شاید یه درد خفیف مثل پریودی داشته باشی که استامینوفن بخوری اوکی میشی
سلام عزیزم من شنبه همین هفته رفتم
بهت میگه برو رو تخت بخواب لباس زیرتم در بیار بعد اگه اشتباه نکنم دستکش دست کرد و ژل روان کننده زد به دستش بعد دو تا انگشت رو فرو کرد تو واژن یکم چرخوند خیلی کم درد داشت
بعد گفت دهانه رحمت یک سانت باز شده لگنت هم برا زایمان طبیعی اوکیع
معاینه لگن اگر خودتو شل بگیری و منقبض نکنی دردی نداره به اون صورت ولی معاینه تحریکی میگن کمی درد داره اونم جوری نیست که نشه تحمل کرد
خودتو شل بگیر سفت نگیر
اصلا درد نداره
خیلی درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.