۶ پاسخ

شل بگیری درد نداره

نه درد نداره

دکترکت کیه؟

معاینه ساده اس دردی نداره

۳۷ هفته انجام میدن؟

من امروز رفتم نه درد نداره اصلا مثل معاینه هست

سوال های مرتبط