۶ پاسخ

اصلا درد نداره

منم انشالله پس فردا دارم میام میگم چه جوری بود.

البته من معاینه تحریکی شدم

ن عزیزم من امروز برای بار دوم رفتم ب خدا اینجوری که میکن نیس فقظ شل کن خودتو یکم زیر دلت درد میکنه

نه فدات درد نداره

عزیزم من که رفتم درد خاصی نداشت معاینه لگن
بستگی به دکتر هم داره

سوال های مرتبط